We are.

Heej bloggen! Nu är jag hemma igen, skönt ändå! trots sköna dagar. Borta bra men hemma bäst stämmer ju bra. Har varit vaken sedan 11 igår (yy) men nu är jag nyduschad, så jag känner mig riktigt pigg. Men antagligen somnar jag omedelBUMS när jag lägger mig ner. Särskilt med tanke på att jag ska äta smaskig Tortellini innan.
Tänkte skriva hur mitt "schema" sett ut under Dreamhack, eftersom jag vet att ni inte bryr er ett dyft om det : D

Lördag; steg upp 4.20
Söndag; lade mig 4.30
Steg upp 10.30
Måndag; lade mig runt 4.00
Steg upp 11.00
lade mig inte
Kommer update sen på hur sovschemat sett ut, kan också bli (o)intressant om vi kikar på förra året:
12.30-19.00, 21.00-23.00 och 00.10-09.00

Aah, min blogg är härligt ospännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0