Sens-dubbelmoral vill ingen ha.

Heej bloggen! I morse kom jag hem från Finland. Känns som en evighet sen, men har hunnit med några saker sen dess så... Först hämtade mamma mig och Erik vid Tomme. Sen körde vi hem Erik till Västerås. Därefter åkte vi hem i några timmar, fixade lite. Sen in till stan, var på station och fick p&l-biljetten av Ankan. Sen gick vi och framkallade bilder, käkade glass medan vi väntade. Till sist var vi på Nasty Art och kollade läget lite. Om åtta dagar ska mina päron tatueras! hohoho.

De allt för få dagarna i Finland har varit underbara. Har hunnit med en del ändå känns det som. Midsommaraftonen var regnig, men härlig ändå. Gick att vara ute, körde femkamp och eldade så det var inte förrän man kände på sig själv som det mäktes hur dyngsur man var, i alla fall, jag vann femkampen! hehehe. De sista dagarna var det soligt, och igår lyckades både jag,Sara,Lisa,Tomas och Erik att bränna oss, REJÄLT; snyggt! det fina är att det är så jämt också.
Årets album är ju tveklöst Grotescos Tingeling <3 Bilder coming up, Ciao!

Kommentarer
Postat av: moa

fattar inte att dom lyckats klämma in låtar nog att göra ett JÄVLA ALBUM på den där skiten! :O

2009-06-23 @ 00:22:53
URL: http://lykkefund.blogg.se/
Postat av: malin

HAHAHAHAHA nu fick jag flashbacks av din bonnebränna förra året <3

solstingeling <3

2009-06-23 @ 18:58:33
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0