Ett set.

Heej bloggen! Tänkte nu bjuda er på min helg. I fredags var det som bekant skolavslutning. Jag var hemma vid tolvtiden. Då sov jag och tog det lugnt i sisådär två timmar. Sen gick jag med hundarna, käkade och lite sånt.
Åkte sexbussen in till stan, där jag träffade Ankan och Eric, så gick vi hem till Anna. Där var vi i några timmar, sen gick vi till någon "fest", men sen kom "mamma" hem så då fann vi det klokast att vandra vidare. Gick ner på stan vid elva, kollade runt lite, köpte chips på fristadstorget, frös som satan, förstod ingenting, gick hem, chillade, sov. Så det blev inte av att se så mycket, men det var stundtals väldans trevligt ändå.

På lördagsmorgonen vaknade vi av ett gäng glada studenter som började festen tidigt. Begav oss mot staden på en cykel i solskenet vid halv tio. Sen välkomnade vi i uv Kungen, det var asroligt.
Fick sedan skjuts i regnet hem till Mommi och Vaari, där även Erik var. Gjorde oss i ordning, tog en snabbis till Tuna Park och sen skjutsade Kjell mig, Leila, Mommi och Erik ner på stan. Stod i kaoset, fann till slut Lisa, kämpade oss ut genom kaoset, hamnade mellan en barnvagn och en tre meter bred tant, osv. Gick till en rondell och kollade lastbilarna. Sen vid fem-halv sex hämtade vi upp Lisa och åkte till Stränkan. Där blev det god mat, trevligt sällskap, musik och oändligt med paket.
Hade tänkt se Tiger Lou på kvällen, men jag orkade bara inte, var oändligt trött.

Idag har jag varit så otroooligt slö, tog på mig kläder för typ tio minuter sedan. Men det har varit skönt ändå. Ska strax bege mig ut i det faktiskt skapliga vädret med byrackorna. Ikväll blir det nog stan hoppas jag. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0