Baggar.

Heej bloggen! Idag när jag tittade på Sverige-Malta (4-0) så fick Sveriges matchtröjor mig att tänka på Solero, och jag blev sugen på det (glass<3) Och så blev jag lite förvånad, för jag menar, jag har ända sedan jag först smakade den tyckt om Solero, men tröjorna har aldrig fått mig att tänka på den förut. Jag menar, de har ju alltid varit gula. Kanske var det just den nyansen, eller just det materialet, inte vet jag. Vad jag vet är att jag är sugen på gul Solero, och vi har ingen gul Solero.
That makes me sad.

Kommentarer
Postat av: malin

dagens i-lands problem damdamdidam :D eller smurflandsproblem som jag själv skulle sagt...

2009-06-10 @ 23:50:08
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0