Voice.

Igår på dagen gjorde jag inte särskilt mycket, inte som jag kan komma ihåg i alla fall. Senare på eftermiddagen kom Erik hem från Hultsfred. Vi fixade så att vi kunde lägga in filmerna från Finland på datan, gaanska roliga grejer. Sen testade jag att köra hans bil också, niice. Anyway, blev film- och tevetittande på kvällen. Först såg vi In Bruges med bl.a. Colin Farell och Brendan Gleeson. Den var väldigt väldigt bra! Sen kollade jag på finlandsfilmen, sen såg vi De kallar oss artister med Howlin Pelle från The Hives. Och till sist You Kill Me med bl.a. Ben Kingsley och Téa Leoni, den var också bra! Avslutade kvällen framför datan och somnade sedan gott till ljudet av regn mot fönsterrutan.

Kommentarer
Postat av: malin

riktigt härligt att somna till ljudet av regn, sov som en stock inatt h3hhh3h33heheheh

2009-07-20 @ 13:26:30
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0