Nygårda.

Kawa berättade att om man äter ost innan man somnar så drömmer man konstigt. Jag brukar ju drömma helt fuckade drömmar även utan mejeriprodukternas hjälp, men då detta inte inträffat på några nätter så beslutade jag mig för att testa. Eftersom när jag la mig vid halv tre-tiden, inte ätit något sen fyratiden så blev det en jävla massa ost kan jag lova. Hade två knasiga drömmar, den ena har jag nu lyckats glömma, men den andra minns jag väl även om ni bara får en kortkort sammanfattning. Jag drömde att jag sprang ett 9-milslopp. Och jag kom trea! jag sprang på 3 timmar och 31 minuter, jag sprang jättejättejättefort de sista metrarna. Och alla var jätteimponerade av mig. Det som gör den här drömmen konstig är inte att det som sker är något helt urflippat, för så är det ju inte. Men grejen är att jag har inte motionerat och sånt på hela jävla sommaren. Idag ska jag äta ännu mer ost.

Kommentarer
Postat av: malin

HAHAHAH fan va skön! xD

2009-07-24 @ 01:38:51
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/
Postat av: Kawa

jag är briljant och det är du också

2009-07-24 @ 02:09:49
URL: http://www.nitadinfru.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0