Mina polare.

Idag har jag beställt tågbiljett. 10.41 på söndag åker jag till Herrljunga för att därifrån fara vidare till Uddevalla. Kommer vara framme 14.29 enligt tabellen. Jag ska alltså åka tåg i ca 4 h, ensam. Vad roligt det ska bli! Nej men med en iPod och lite tidningar samt något härligt onyttigt att tugga på ska jag väl klara mig. Kommer sova över en natt i Lilla Edet, ska bli roligt att få träffa dem igen (mina bröders faster och hennes familj) Sen på måndag åker jag och Erik vidare till Norge.
Snart kommer Leila och Kjell hit för att fika. Är typ efterskottsfirande av min födelsedag, men givetvis vanligt mysigt umgås också, mehehehehe. Har bakat rabarberpaj också, verkar smarrig. Degen var i alla fall! pics coming ypp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0