Malinschen.

nu äre ju såhäärrrååå att limpiz ville att jag skulle skriva i hennes blogg för jag är så HIMLA BAEST! :]
nej men hon orka inte helt enkelt, så nu får jag sätta mig här och skriva ner orden åt henne istället, schysst va?
jaja anyway, just nu sitter vi själv hemma hos mig , följde med mina föräldrar till stallet förut ( ja vi är bönder h3h3)
och tog massa schyssta kort med våra snajsiga systemkameeeeeror, men limpiz är ju så knasig och inte lägger ut bilden på bloggen så dem lär ni ju aldrig få se ( och det är synd kan jag lova) sen gick vi HELA vägen därifrån ( typ 3 km, duttiga är viiii) för mina föräldrar va så sega och vi inte orka vänta, när vi kom fram hem till mig var vi så varma så vi kasta oss i poolen ( bara 21 grader varmt, blev liiite kyligt) och nu sitter vi i mitt rum och äter ostbågar och dricker ica-cola ,ifall ni ville veta ;) haha var ju ett väldigt intressant inlägg, men bättre det än inget alls, riiight?

och limpiz är en väldigt snygg brud, om jag får säga de själv ♥

baj baj orangutang // mkarlstrom.blogg.se

Kommentarer
Postat av: LIMPIZ JUU

BAEST är vi!

malinschen e gullebullebääääverrr

2009-07-17 @ 22:04:19
URL: http://linnrosenborg.blogg.se/
Postat av: malin

SÅ VAJJERT SKRIVET :')

ÄLSKAR DIG , VI ÄR FAN BAEST!

2009-07-17 @ 22:54:30
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/
Postat av: B I G C I T Y D R E A M S

sv; aww tack så mkt :*

2009-07-18 @ 02:57:38
URL: http://bigcitydreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0