Gbg regn.

Okej, det här är jävligt läskigt och framför allt väldigt äcklig. Jag har en liten klump innanför huden på mitt högra ben! och det värsta är att den går att flytta runt inom ett visst område! bluääää :(((((

Igår kväll stack Lisa och jag ut med cykeln. Satt först en liten stund på Strömsholmen, sen gick vi till Stadsparken där Kawa mötte upp. Efter ett tag blev vi sugna på pommes så då for vi till donken på Västerleden och segade där. Var hemma igen vid halv tre, och i säng ett par timmar senare.

Idag ska vi ner på stan och hämta cykeln, sen blir det eventuellt bad. Deilig vaer! Men vi får se vart vinden för oss.

Kommentarer
Postat av: Amanda

haha det kan vara en fettknöl haha x) jag hade en sån i kinden för några år sen haha ;)

2009-07-19 @ 00:14:51
URL: http://maaandyw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0