Color.

Det bidde inget badande igår, det drøjde inte længe førræn molnen tittade fram och allt var som vanligt igen. Kom æven en hel del regn under dagen. Så istællet før att hænga på stranden blev det en traditionsenlig shoppingrunda i Jessheims køpcenter som blivit ca 16574839 gånger større sen vi var dær sist (jag och Erik alltså) Satt inte fel det heller.
På kvællen kom ytterligare ett bevis på att frukt och mat ær en bra kombination i och med curry- och mangosåsen vi hade på korven. Låter fantastiskt æckligt, men ær himla gott! Kan dock æven erkænna att jag åt torkad papaya på kvællen, och det var också gott... men det var i små små bitar tillsammans med ca fem gånger mer nøtter!
Kollade på film med Bente, Dag och Erik på kvællen. "Død Snø"  som ær en norsk skræckfilmsparodi med "Nazi-zombies" som mørdare. Den var rolig, det var liksom inte Scary Movie-stilen, utan mer likt en "riktig" skræckis æven om det var tydligt att det var en parodi. Jodå, som sagt. Hann med lite annat också innan det var dags att sæga natta.

Idag tittade vi på "Fifth Gear" (ett teveprogram alltså) och då skulle de køra race med trehjuliga bilar. Det var roli roli roli. Vet inte varfør jag berættar det hær før er, før særskilt intressant ær det ju inte, aiiiiight?
Javisst ja, så ær det ju alltid i den hær bloggen. Heidoooo.

Kommentarer
Postat av: jennie

fifth gear, det är mitt livs underhållning, typ. Kan.inte.missa.ett.enda.avsnitt. Mitt liv slås i spillror. Fast jag har missat det typ tio gånger.

2009-08-05 @ 14:43:44
URL: http://vornanen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0