Två galande galningar i ett kök på landet.

Idag hare varit en väldigt lugn dag. Började med att sega i soffan, läsa bra bok osv.
Sen har jag städat lite, dammsugit osv. Fikat, städat färdigt osv.
Tog en lång härlig dusch med fotskrubb, levande ljus osv. också.
Skall snart tillverka ett par toasts och en stor mugg o'boy (ska bara tillverka o'boyen, inte muggen)
sen klockan 22 kommer del 2 på nån fransk krim jag dumt nog kollade igår.
Så jag kommer vara måttligt pigg sisådär 06.15 imorgon då jag måste gå upp eftersom det sköna lovet är slut.
Just ja, har ritat på ett linne idag också.
Hejdå.

Kommentarer
Postat av: MALLAN BALLAN <3

höhö jag käkar toasts & dricker oboy just nu faktiskt, bästa krubbet ju! :]

2009-01-06 @ 22:03:08
URL: http://emkay.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0