I'm losing touch.

Tjenis. I'm gonna tell you about my weekend. I fredags gick jag en stund på stan med Emma, köpte julklappar till ankan och anna. Sen lite naturgodis också. Kollade Let's Dance på kvällen och satt vid datorn.
I lördags på dagen gjorde jag inget speciellt. Sen vid sex kom Anna, Emma och Angelica! :)) Först käkade vi o sådär.. sen kollade vi på Napoleon Dynamite <3 väldigt meningsfull film, snygg e han också.
Efter det spelade vi TP, det var väldigt roligt eftersom Emma är så smart. T.ex. så blir potatismos av Blå Kongo vit. Jag vann, sen skulle de spela vidare om andra plats, men så började jag om för skojs skull, Vann igen... h3h3h3h3h3h3h3
Bäddade i ordning osv.. sen kolla vi skolkatalogen, öppnade julklappar osv. På natten kollade vi The Butterfly effect, väldigt bra asså. Men Anna å Ankan somnade på soffan, sen när Ankan vaknade (precis när filmen var slut) frågade hon varför vi inte låg i våra sängar... :))) Ett år sen jag och Ankan träffades också!!!!<3
Igår var vi på basket i flera timmar. Det var insamling till Barncancer fonden, så det var trepoängs- och dunktävling mm. Träffade Mats där också =D satt på "vip-läktaren" med honom, kulkul. Sen ringde pappa mig och sa att Claudio satt i publiken. Så efter ett tag gick jag dit och snackade. Det var väldigt kul att träffa dem, saknar dem massor. Drog upp en del känslor förstås, e ju hopplös :((( men som sagt, det var kul :D
Dessutom fyllde min blogg 5 månader, wihoooo!

Idag vare segt som vanligt. Tränade basket också, gick hyfsat ..
Imorron äre öppet hus, blöblöblö

Kommentarer
Postat av: hehehehe anna hehe

öppet hus OCH matteprov <3älskr't. NOT

2009-01-13 @ 10:02:07
Postat av: Anonym

hahaha hetslinn

2009-01-14 @ 13:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0