Fisolofi.

Tisdagar är så sjukt jävla ovärda rent schemamässigt! :( men idag vare chill på datan, ingen svenska, skönt som alltid på bilden (träffade lisa&saris också :D) film på engelskan och samhället och garv på matten, så. Jag överlevde ännu en gång. Men C-huset håller på att rasa samman,jaja.
Min mobil fick världens ceperyck. Har aldrig sett något liknande. Skulle ta upp den och kolla klockan, då hade ALLT blivit bak och fram! såg helt skevt ut. Asså vad man än gjorde så vare bak och fram, symbolerna, sms:en osv osv.
Men knapparna och joysticken var detsamma ozv. så det blev lite rörigt. Men asså de var helt sjukt. Upp och ner och bak och fram när man fotade också. AAAAAAAsskumt!
Emma och jag har btw börjat ett nytt liv.

Sometimes, I miss you much, I can hardly stand it.

Kommentarer
Postat av: zorro

fixade sigmobilen sen?

2009-01-27 @ 21:26:47
URL: http://huckelberry.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tur att jag finns i skolan och kan lätta upp dagen för dig :D;:D::D:D::D:D:D:D:D: hehehehehe eller ne,. jag menade tvärtom, tur att DU finns i skolan och kan lätta upp dagen för MIG. Pussherååå

2009-01-27 @ 21:39:45
URL: http://papperspase.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0