Partanen.

Har läst så mycket blogginlägg att jag vill kräkas. Nu tänkte jag ge er andra något att må illa av.
Mår illa över lite allt möjligt. Men vafan. Jättedumt att hålla på så ju, så jag skiter i det. Kollade mitt saldo nyss. Give me a break. De sista slantarna går antagligen till en present till Lisa, en mücket fin present. Antagligen den enda. I övrigt så saknar jag den bruden förbannat mycket. Tur då att hon kommer och våldgästar alldeles snart! Dessutom, på söndag går mitt abonnemang ut. Antar att det betyder ny celluloid. Götteligöttans! Blir dock speciellt att skiljas från kära gamla k810i som stått ut med alldeles för jävla mycket. Slängd i vägen fler gånger än man kan räkna till, tappad från höga höjder all the time, turer i badkaret när dumma ägaren inte kan låta bli att sms:a osv osv. Har knappt några knappar kvar, bucklor överallt, löst skal och allt man kan tänka sig. Vänt sig totalt bak och fram har den ju hunnit med också. Ja, så här kan jag hålla på ett bra tag känns det som. Min mobil har blivit lite symbolisk tror jag. Men nä, nu svamlar jag lite väl mycket. Ganska ointressant är det ju också. Så vi ger oss här. Senare kommer nog istället en bildbomb från sista tiden. Ack ja, ack ja. Illamående?

Kommentarer
Postat av: ananannana

din mobil är bääääst

2009-12-12 @ 15:02:00
Postat av: lisaa

inte det minsta illamående, saknar dig så jag mår illa däremot, pööss på din mobil, vi borde ha en begravning för den, faktiskt.

2009-12-12 @ 15:44:52
URL: http://huckelberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0