Jag vet.

Äsch, nu har jag sett så många såna här. Så jag viker ner mig och gör den jag också.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
En hel del

Höll du några av dina nyårslöften?


Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nepp

Dog någon som stod dig nära?
Nej

Vilka länder besökte du?
Finland, Norge

Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
Tjae, nåt äre väl kanske

Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
Finns en del, typ 16/1, 25-26/6, 14/8 osv

Vad var din största framgång 2009?
Jaru, har växt som perre känns det som. Är ju bra.

Största misstaget?
Hah

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jodå, inget allvarligt.

Bästa köpet?
Biljetter till diverse ting

Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder, lol

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Oh ja!

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Fuck forever, Pass this on, Sörmlandsleden mfl mfl mfl

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Öh, går väl alltid upp och ner. Har väl svängt extra i år kanske, men har vart ett asbra år

Vad önskar du att du gjort mer?
Vene, kört på liksom

Vad önskar du att du gjort mindre?
Ältat, skjutit upp grejer (eller ja, önskar.. inte mycket att göra nu, men a)

Hur tillbringade du julen?
Hos mommi & vaari/hemma

Blev du kär i år?
Ja

Hur många one night stands?
Inga alls

Favoritprogram på TV?
Dokumentärer och Ncis

Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nej

Bästa boken du läste i år?
Marian Keyes-Sushi för nybörjare, Richard Dawkins-The God Delusion

Största musikaliska upptäckten?
a fucking lot

Något du önskade dig och fick?
Jadå

Något du önskade dig men inte fick?
Inget särskilt jag kan komma på

Årets bästa film?
Ameh, assvår ju

Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Var på Peace & Love

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Jarå

Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Blandad

Vad fick dig att må bra?
Peoople

Vilken kändis var du mest sugen på?
Ung Mick Jagger

Vem saknade du?
Oliika


De bästa nya människorna du träffade?
Mina kamrater

Kommentarer
Postat av: Joakim.

sv: jag menar, att folk skriver ahahah, inte hahaha.. alltså, att dom inte ens kan stava det rätt, fastän det är två bokstäver.. som att det är så hetsigt att skriva så det inte ens kan stavas riktigt!

2009-12-31 @ 01:52:35
URL: http://joakimforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0