We are golden.

Toodles! Igår på dagen plockade jag vinbär. Brände mig på ryggen för 9076140:de gången i år. På eftermiddagen åkte jag och mammsen till Viboö och badade, veldi skönt! första gången där i år, helt otroligt. Pratade med Göran också, han, hans familj och ett gäng holländare var där. Fick bl.a. höra historien om varför holländarna var där. Fint. På kvällen var jag med Kjelle! Först kollade vi fotboll med Ellen och Dennis. A-laget kastade bort en i början ganska bra spelad match, 0-1 blev till 3-1, men det blev snart till 3-4. Två utvisade Stora Sundby-spelare, en utvisad Torshälla-spelare och en, inte alltför omtyckt domare. Och eftersom jag inte hann äta innan, och de tillfälligt inte sålde korv på Hammargärdet (!!!) så vandrade vi upp till kiosken efteråt. Kyckling i färskt bröd var kvällens. M'm'm. Allt går så jävla nyttigt till. På kvällen var jag och Kjelle ute en stund, spelade in vackra videos, åkte stockbil mm mm. Sen sov vi i källaren för det var så jävla varmt. Pics coming ypp!

Kommentarer
Postat av: KJELLE

BAAAESTA KVÄLLEN <3

längtar tills jag får mitt busskurt :')

2009-08-08 @ 14:30:16
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/
Postat av: Joakim.

sv: tack för dina frågor linn, uppskattas :)

2009-08-08 @ 17:12:04
URL: http://joakimforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0