Juice.

Igår på dan gjorde jag inte så mycket har jag för mig. Tog sexbussen in till stan och träffade Kawa. Vi spelade in en topphemlig agentfilm: http://www.youtube.com/watch?v=sxtCCd6J4yo bl.a. Bra skit det där. Sov över där.
Har idag varit i Uppsala tillsammans med Kawa, Elias, Julia och Björn idag. Ung Vänster Uppsala hade möte för nya intresserade och då fick vi komma eftersom vi är bäst, typ. Körde vilse i Strängnäs på vägen dit, bl.a. Det var nice. Käkade mat vid, ån? nåt slags vatten innan vi åkte hem. Tjusig stad det där.

Sen när jag kom hem efter sex nån gång var jag astrött! Satt först vid datan lite. Sen när jag ätit somnade jag i soffan i några timmar. Vaknade när mammsen kom hem, vid tio-halv elva. Ska nog snart sova igen, hehe, fast i sängen. Börjar tjugo över tolv imorgon. Det är nice. Men som vanligt går det ingen jävla elvabuss. Så det blir tio. Jaja, duger väl, hah.
God natt då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0