Inga kvoter.

Hah, fyfan vad jag och Emma är fail asså!
Gick upp vid kvart i sex i morse. Sen gjorde jag skylten. Eftersom den tog lite längre tid än väntat så blev det lite stressigt... Men sen vid tio sju så åkte jag iväg på moppen. Var framme hos Emma tolv över. Cyklade ganska direkt ner till Hammargärdet. Var väldigt roligt när vi cyklade genom skogen! Väl där satte vi oss på bänken vid entrén, och så väntade vi... När Anna P och Inga kom höll vi aldrig upp skylten. Men sen blev det till alla lärare. Det stod alltså; "Välkomna till jobbet. Vi sitter och njuter av ledigheten" Fick blandade reaktioner. Vissa tyckte vi var jättegulliga, ett par tyckte vi var elaka, och Rickard undrade om vi hade mycket att göra på lovet. Osv osv. När sista läraren hade kommit gick vi in för att våldgästa Rickard lite mer. Men då satt de i lärarrummet och häckade. Verkade ha viktigt snack så vi sket i knacka på. Smög omkring i skolan istället. Sen strax innan nio cyklade vi till Ica, vi var först in, woho! handlade lite frukost och cyklade tillbaka. Men vi visste inte riktigt var vi skulle äta, eftersom det börjat regna lite. Så då satte vi oss i ett av avbytarbåsen vid fotbollsplan, hah. Men sen såg vi Berth på andra sidan så då ilade vi iväg. Gick tillbaka in i skolan, sen stod vi typ bara och glodde. Velade. Och hade oss. Hörde nån komma och sprang in på toan. Vet inte hur länge vi blev kvar där inne. Skickade sms till Rickard och frågade om han skulle ha nån tid under dagen. Men då svaret blev Mycket möten så beslutade vi att våldgästa en annan dag. Satte upp skylten, glömde plastmappen och åkte upp till busskuren vid Ica för att fortsätta äta. Sen kom bussen och vi betedde oss jättekorkat. Sen kom några bussresenärer till nästa buss och vi förklarade att vi inte visste vad vi gjorde där. Efter det cyklade vi hem till Emma igen. Körde rally genom skogen, vilket slutade med ett blåmärke på vaden bland annat. Sen cyklade vi som dårar på vägen och lekte Tour de Västermo. Körde om en moped bl.a. När vi kom fram var vi helt slut. Jag vann. Slog världsrekord också. Vi är idioter. Sämst är vi. Hejdå. Undrar om nån orkade läsa. Hejdå2.

Kommentarer
Postat av: KJELLE

jag orka läsa allt och jag sitter här och asgarvar för ni är så fula xD men jag älskar er ändå HAHAH :( <3

2009-08-11 @ 15:17:16
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/
Postat av: SANNA

SV: Okej vad kul :) Jag svarar på kommentarer som aldrig tar slut ;)♥

2009-08-11 @ 15:24:31
URL: http://HTTP://SANNAAKARIN.BLOGG.SE
Postat av: lisa som saknar linn

hahaha låter bäst

2009-08-11 @ 21:21:26
URL: http://huckelberry.blogg.se/
Postat av: MICHAELA D

Svar: Tack för dina fina ord hörru! =)

2009-08-11 @ 23:29:22
URL: http://michaelaa.webblogg.se/
Postat av: KJELLE

sv: nej , för de äre BAESTA ordet ;) <3<3 PÖZZ

2009-08-12 @ 20:18:05
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0