Twice.

Kanske det galnaste jag varit med om! haha, nejnej, låångt ifrån det galnaste jag varit med om, miljarders triljorners mil från det galnaste jag varit med! Men - ganska knasigt. Igår gick jag och la mig tjugo över tio. Hörde ni? tjugo.över.fucking.tio. Fattar inte, var helt sjuukt trött. Orkade knappt prata när mammsen kom hem från jobbet. Så det var lika bra att bara gå och lägga sig, he-he. Sen vaknade jag vid tio idag, nice. Har sedan dess inte gjort så himlans mycket. Städat lite, dukti tjej! handlat lite med pappsen osv osv. Snart kommer mamma och Erik, sen kanske Tomme & Michelle = äta äta äta och sånt, nice. Var sugen på stuvade makaroner förut, inte längre. Nu är jag sugen på nåt annat, men det talar jag inte om för er. Nån kanske vet. Mmm. Heido.

Kommentarer
Postat av: malin

sv: KJELLE for sure<3

2009-08-16 @ 23:25:59
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0