Solen.

Igår var det en najsig dag. Minns inte så mycket av skoldagen, hade engelska, svenska och foto. Hade även klassråd, blir så cepetrött på vissa i klassen ibland, hah, aja. Kom i alla fall, till slut fram till att vi ska vara vid skolan imorgon (på friluftsdagen) när jag slutat mötte jag upp Kawa, Julia och Anders. Vi åkte runt lite random en stund. Sen åkte Kawa och jag hem till honom och spelade skjutaspel. Jag var bäst. Idag har jag varit helt cepetrött hela dagen. På matten gjorde jag några tal, sen började jag berätta en dramatisk historia för Emma istället. Men den får inte ni höra. Hade mediekommunikation, lektion 1 också. Gick förbi torget, och blev helt galna! (Jag, Moa och Louise) fullt med stånd med massa god mat (well, verkade god i alla fall) söta muggar osvosv. Är ju Nordic Fringe Festival, därav alla besökare. Var verkligen mysig stämning. Droppen kom när några fransmän började snacka med oss, då nästan dog/smälte vi, he-he.
Jorå såatte. Var och pratade med Lotta också (syon) också. Kan kanske kirra Samhälle B. Men hade bara fått svenska C i trean, varken Ma C eller Eng C. Allt flyter. Love the fucking system. Åkte sen hem.

Mitt huvud sprängs. Har gjort sen idrotten. Gött. Heido.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0