Sisao.

Jaa, då var skolan igång igen då. Kände direkt hur mycket jag saknat den alldeles underbara delen av min klass... vi vet inte om vi ska skratta eller gråta. Menmen, var i alla fall nice att träffa Ankan, Anna, Louise, Moa o så dårå. Har en ny engelsklärare också. Hazel från Wales, kan ingen walesiska över huvud taget. Nice. Kan en del persiska och svenska däremot. I alla fall, slutade runt halv tolv efter att ha fått busskort osv. Sedan var jag med Kawa, och på eftermiddagen åkte vi hem hit. Linbanestationen fascinerade Kawa. På väg hem körde han fel,hahaha.

Kollade Vm också. Usain Bolt, världsrekord igen. Även nu precis ett år efter det gamla!!

På måndagar börjar jag 12.20. Nice! Men, skulle hellre börja vid tio från v.37, för då är det Samhällskunskap B.
MEN NEJ, DET FICK INTE JAG. ÄR SÅ.JÄVLA.SUR. MÅSTE FAN KIRRA DET.

Kommentarer
Postat av: Kawa

äh skitner't. var bara 7km omväg :(

2009-08-21 @ 00:42:38
URL: http://www.nitadinfru.se
Postat av: KJELLE

sv: varsegooo hörreduuuu :D

BAESTA SOMMAREN <3

2009-08-21 @ 07:34:48
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/
Postat av: angelica

INTE JAG HELLER!!!!! men vi kanske får det i trean?

2009-08-21 @ 16:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0