Nothing to worry about.

För tusan, nu äre minsann dags att sammanfatta lite! vet att ni älskar de inläggen och att ni är ledsna i ögat när de dröjer. Igår hade vi då friluftsdag. Det blev brännboll och basket, riktigt roligt faktiskt. Mest då eftersom lag Bajs är så cepe, och det gillar vi. Efter det bytte jag om på handikapptoan, alltid nice. Mötte Ankiz och Anna igen på väg till Forex så de hänkade. 110 NOK blev 123 SEK. Nice det med!
Därefter träffade jag Kawa, tog det lugnt hemma hos honom. Åkte ner på stan igen vid kvart i sex. Träffade Ellen,Emma och Dennis. Köpte typ 300 kg godis innan vi gick till bion, bidde popcorn också förstås. Tjocka </3 Sommaren Med Göran var bättre än väntat faktiskt. Lyckades förstås förutse ett par händelser, men så äre jämt ju. Dessutom är jag bäst. Efteråt svassade vi runt på stan en stund. Kirrade käk på Subway och sen for Dennis och Ellen till Hällby medan jag och Emma tog tiobussen till Stora Sundby. Den va smockad! Matte hade ju fest såatte... Killarna i sätena mitt emot oss satt och snackade om sina magmuskler, intressant. Och idioten till busschaufför stannade för att ett par brudar skulle kissa, hah. Kom i alla fall hem till slut, och då försvann jag på soffan.

Idag blev det att stiga upp tidigt, fara till Köping och gå hundpromenad med mamma & Rocky. Riktigt kul faktiskt. Missade att ta med ett papper, och ibland spöregnade det. Lite på det tjusiga diplomet bl.a., men det gör det bara finare. I alla fall, åkte därefter till Västerås och hjälpte Erik med flytten. Försvann åter på soffan när vi kom hem. Nu är jag sockerhypad av godis och cola. Det failar att ladda upp bilder på bloggen, sadface. Långt tråkigt inlägg, happiface. PÖZZ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0