Marble house.

Igår 16/8-2009 tog Usain Bolt Vm-guld på 100 meter. Han slog sitt eget världsrekord med 11 hundradelar. På dagen ett år efter det gamla från Os-finalen i Beijing. Tyson Gay sprang på 9.71, två hundradelar sämre än Bolts gamla rekord. Ändå blev han utklassad. Powell som hade världsrekordet innan Bolt kom trea, också han fullständigt utklassad, förstås. Varför jag skriver om detta? Tycker det är rätt ballt faktiskt, speciellt det där med att det var precis ett år, är galen i sånt. Japp. I övrigt kan jag meddela att Erik då var här idag. Vi åt kycklinggryta med svamp, det var jättegott. Erik & jag hade på lite currykrydda också. Det luktade curry i köket jättelänge efteråt. Mmmm. Heido.

Kommentarer
Postat av: angelica

hhah jag tyckte också det var helt sinnes!!

2009-08-17 @ 11:43:54
URL: http://erudumihuvet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0