Har Rap Das Armas eller vad den heter i huvet, jobbigt.

Just ja! Glömde berätta. Precis när vi kommit fram till Uppsala så ringe Tomme. Pratade oss först förvirrade om hur mamma jobbade, huruvida de skulle hälsa på osv. Sen frågar han om vi har fått något paket på sistone! Jag ba; jaaa vafaaan, är det du? vet du hur mycket jag undrat?! osv osv ni vet. Så ja, det var Tomme som hade beställt träningsstången. Det var nåt han hade fått gratis genom jobbet eller nåt sånt där. Men eftersom de skulle lämna till dörren och han bor i ett lägenhetshus (vafan säger man?) med bricka så kunde han inte beställa det hem till sig. Så han skrev mitt namn, min adress och mitt nummer. Sen glömde han visst att säga det, hah. Vi tyckte båda det var konstigt att det inte stod någonting om Outo Kumpu eller nåt, eller att hans mailadress stod där, för den hade han skrivit, eller vad som helst. När jag kollade nu hittade jag en hemsida, men orkar inte kolla den nu. Har ju fått svar på frågan, hah. Får ju dock inte behålla stången </3 fast Tomme sa att jag kunde få den, men ärligt talat kommer jag nog inte använda den när jag ska börja träna, hah. Nåja, nu vet ni det i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0