Ge mig lite mer.

Nu sitter jag & Emma och nördar framför datan as always. Hon kom hit för att utnyttja mitt bredband lite osv, he-he. Nice kväll igår i Vibban med henne och Malin. Gick väl sådär att få igång grillen dock. Mest Malin som fick göra, ehehe. Hon fick en stooor blåsa </3. Slutade i alla fall med att vi åt rå korv. Jag hällde även tändvätska på en av Emmas korvar (Y)
I övrigt dansade vi mest omkring till bästa musiken och åt en massa andra goa grejer också. Åkte hem till Emma med Robin (Malins brur) sen när de släppt av oss körde de på en hare ;( slapp i alla fall se det... sen kollade jag och Emma på film, åt chibbar, he-he osv osv. Somnade vid halv fyra nån gång. Läste sms i sömnen, vaknade halv sju, vaknade igen, trodde att jag nyss hade vaknat, undrade varför i hell Emma gick upp vid sju innan jag insåg att den var typ halv tio. Efter frullen gick vi en promenix ner till Vibban. Åkte hem hit med pappsen. Sen ska vi hoppa studzmatta, he-he Ciao!


Kommentarer
Postat av: KJELLE

min tumme </3 MEN BAEST KVÄLL ÄNDÅ SERRU <3

2009-08-19 @ 16:22:02
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0