Dr Feelgood.

Har haft finfina dagar. Igår åkte jag och Emma fyrabussen in. Hon gick till korvvagnen och jag gick och mötte Kawa. Vi åkte och köpte godis, sen såg vi en seeeeeg film (såg inte ens färdigt, så seg var den) sen blev det en tripp till donken där vi införskaffade ostburgare och cola. Irrade runt lite innan vi hittade en jättekonstig plats som vi valde att förtära varorna på. Jätteskumt var det. Men bra plats för oss agenter att jaga gravgrävare på.
Efter det for jag till torget och träffade Malin, Emma, Amanda, Evelina och Sara. Sen gick jag, Emma & Malin runt i 100 år innan vi bestämde oss för att äta på det relativt nya stället 1st Class Coffehouse. Det var nice! Egentligen var jag inte ett dugg hungrig. Men som den feta jävel jag är kunde jag givetvis inte motstå en kycklingbaguette. Segade runt ännu lite mer efter det innan vi ställde/satte oss på torget för att lyssna på Björn Rosenström. Är ju lite halvsegt att vara liten plutt och hänga utanför. Men det fick duga. Avslutade den fina kvällen i Plazas lobby där Kawa bjöd på cola. Fint.

Idag vaknade jag typ 6 gånger. Första gången vid halv sju, och sista fem timmar senare. Tog en dusch, och vid tolv vaknade Emma och Malin också. Segade ett tag, sen gick vi till Coop och skaffade smäärrig frulle. Var väldigt varmt att gå i solen faktiskt! Därför blev det ombyte till shorts och linne innan vi till slut vid tre-halv fyra gick iväg till Parken Zoo. Fick gratis entré och åkband eftersom Robert (Malins fader) arbetar där. Nice! Gick först i djurparken ett tag, sen åkte vi lite karuseller. Äggkopparna var ju bäst! Kommer fin film på det. När vi kom ut igen hade det gått ca två timmar. Gick ner på stan, tog en glass och en cola på donken, innan vi åkte hem med sexbussen. Somnade lite i fåtöljen, var så jävla trött! Nu segar jag bara.

Har upptäckt två skandaler idag som gjort mig väldigt besviken:
1. De har tagit bort Spökhuset på Parken Zoo!
2. Familjen Nilsson på Hag(g)vägen målar om sitt hus, GRÖNT!

Har även insett att jag är jättedålig på att tacka folk. Icke bra, shame on me.

Kommentarer
Postat av: KJELLE

hahah va fan åkte du i för jävla äggkoppar? :(

jaaa de är riktiga skandaler :(

MEN BAAAESTA DAGARNA <3<3<3<9<9<9<9

2009-08-12 @ 21:34:12
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0