Rock 'n' roll e min ursäkt ikväll.

Vet aldrig hur jag ska inleda mina inlägg, tja,hej och sånt låter så fult, men vill inte gå för rakt på sak heller
HJÄLP MIG MED DETTA ENORMA PROBLEM!
Idag tog jag det lugnt på förmiddagen. Åkte 12-bussen till stan i solskenet. Slog en hög strikear nere i bowlinghallen och spöade Emzing. Sen vandrade vi omkring, hann med att införskaffa två tischor @ h&m herr (älskar h&m herr) i alla fall.
Sen for vi till Ica och även Hemköp för att införskaffa diverse ätbara ting. Strömsholmens gräsmatta fick agera
matbord och det bästa var kanske de färska jordgubbarna. De var visserligen spanska, och det är ju precis i början av säsongen, så de var inte världsbäst, men ack vilken känsla! Irrade runt lite till, stötte på Ankan och Eric några gånger också, stämmer bra det. Tog fembussen hem, käkade god mat, gick promenad, chillade ozv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0