Päron.

Juste, glömde ju min bekännelse. Råkade göra lite chokladbollar förut. Skulle göra en kladdkaka tänkte jag, men mjölet var slut (?!?!?!??!?!?!?) fast de blev konstiga, typ för mycket havregryn eller nåt. De gick typ inte att rulla, så de fick ligga i formar, och så åt jag direkt ur bunken. Jo för atte Emma och jag bestämde att påsklovet är undantag så vi får äta massa skräp. Ganska sämst är vi, men det är ändå ganska bäst för skräp är så jävla gott.
Kommer väga typ 600 kg när jag är 40, men den dagen den sorgen så att säga. Var bara tvungen att baka. Ville tröstäta och ömka mig själv för att mitt liv är så miserabelt och hemskt.
Haha skojade bara, jag var sötsugen. OK?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0