Mnåh, slicka röv jävla smörja.

Alltså nu ere såhär va, att idag är det söndag. Söndag den 5/4 innebär vakna med ett lotionmunstycke typ 5 mm från ögat, käka frukost ozv, chilla lite. Åka till Coop Forum med bror och mor, åka till Volvos parkering och övningsköra, äta gooood paj hos grannarna, plåga sina skuldror med idiotiska regler ute i solnedgången, lyssna på musik och tänka på nåt man ändå inte fick trots allt.

Igår vare ju lördag dåva. På morgonen lirade vi sista seriematchen för säsongen i Bollhuste dåva. Vann över Katrineholm med 67-48, riktigt bra gick det. Åkte därefter hem till Mommi och Vaari. Njöt av solen på balkongen tillsammans med Vaari, käkade pommes och påskskinka, köpte blommor och choklad och for vidare till Strängnäs. Var där vid fyra. Kollade gamla filmer från Finland, roli roli roli, och åt hemmagjord pizza i specialugn, godi godi godi.
Ca 6 timmar och 43 minuter senare for vi via Eskilstuna ut till Västermo och somnade sött i våra sängar.

Alltså en grej jag stör mig på va. Stör mig på onödiga grejer, hela tiden alltså. Det är egentligen ett jävla slöseri med energi och tid va. Ni ba: eeh jaha? men ojdå vilken jobbi grej. Men de är ju dee. När folk skriver engelska I (jag alltså) med litet i! Typ i love you, eller whatever. Skitirriterande tycker jag... tragiskt nog, men så är det. I alla fall, det stavas faktiskt med stort I, oavsett plats i mening. Skriv upp det så atte.

Kommentarer
Postat av: Anonym

i love you

2009-04-06 @ 00:54:03
URL: http://erudumihuvet.blogspot.com
Postat av: Anonym

i love you

2009-04-06 @ 13:17:00
URL: http://papperspase.blogspot.com
Postat av: joakim

finns ingenting som heter "ere", "roli", "godi", "ozv" heller, så tyst.

2009-04-11 @ 15:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0