Dermot.

Ibland skrattar jag åt mig själv, för att jag är cepe. Har suttit framför teven och trånat efter de snygga männen i två dagar nu. En bonus är att båda varit typ i 40-årsåldern? menmen, män <3 haha (jätteroli ordvits) sån är de.
Älskar mig själv ändå, villkorslöst, alla dagar, 24/7.. hmm..

Jag tycker om storartade händelser, men jag tycker även om enkel lycka. Småsaker och sådär ni vet.
Som att se tussilago och blåsippa blomma, som att äta nudlar och rån och dricka hallonpersikalättdryck ensam i solen, som att läsa gamla KP's på ett par stolsdynor i gräset, som att somna på samma dynor.

Träningen idag gick fint, men vi var bara fem stycken.
Kollat lite film och så dårå, nu på kvällen så atte.

Alltså, jag tycker sällan att jag e riktigt snygg. Men ibland sker det faktiskt. Just fkn nu till exempel. Om jag vrider på huvudet ser jag mig själv i spegeln, visserligen är det dåligt ljus, men vad gör det om 100 år. Jag gillar vad jag ser minsann. Men det blir aldrig bra på bild eller nåt, så ni stackare får inte ta del av det. Kan beskriva med ord istället om ni vill? haha skojade bara. Hoppas ingen trodde mig. Förlåt för att jag skrämde er i så fall. Nåja, just
nu hjälper det inte ett skit. För atte, ja. Jag har lyckats igen.



Kommentarer
Postat av: malin

du är snyggast!

& jag saknar dig limpis :( <3

2009-04-08 @ 10:53:43
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/
Postat av: hon som tycker du är snyggast i alla väder och i alla kläder

<3

2009-04-08 @ 12:53:56
Postat av: anna ode

LINN du är otroligt söt

2009-04-08 @ 13:24:38
Postat av: Anonym

LINNNNNNNNNNNNNNNNN du är gullig/söt/snygg och våran humor är fan BÄST skaru veta!

du kommer på lördag va va va? saknar dig:((

2009-04-08 @ 16:50:50
URL: http://erudumihuvet.blogspot.com
Postat av: Anonym

LINN JAG VILL LIGGA MED DIG

2009-04-08 @ 18:04:53
URL: http://erudumihuvet igen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0