Bloggen är off @ the moment.

Insåg härom dagen att jag behandlar mina skämt som gummisnoddar. Jag drar ut dem alldeles för långt så att de till slut går av. Och är de dessutom torra blir processen ännu kortare. (Ibland är jag ju skrämmande filosofisk)

Idag var jag av okänd anledning på ganska dåligt humör. Åtminstone på förmiddagen. Men texten gick prima, jag snackade med Tomme i solen i väntan på söliga mammoro och vi listade ut vad de tecknade gubbarna hade för yrken. Emma kom släpandes med min väska, ojsan hehe.
Träningen var den roligaste på mycket länge! Var inte alltför seriösa alla stunder om jag säger så... :)
Snackade Göteborg också så träningen blev bara en timme.

Blev ingen tidig binge idag heller, ack ack. Men flyttar över till en extern hårddisk som Erik gav mig (yyy)
Tar ett tag, typ 75984893835937278483958309 bilder så att, men sen så! ZzZZzZzZZzzzzzzzZZzZzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0