Tova.

Har precis duschat, och nu sitter jag med världens kletigaste men bästa och mest väldoftande hårinpackning. Mitt hår är som vanligt ganska tovigt, mitt balsamspray är slut och imorgon ska jag till frisören. Jag vill inte att hon ska börja med att reda ut en stor klump, så hälften av håret försvinner redan där.

Och när jag kommer ut hittar jag inte Goliat någonstans. Går runt och kollar lite, men letar inte så noga. Sen när jag kommer in här, så ligger han på datastolen, av alla ställen! Där brukar han liksom aldrig ligga. Han är knappt i det här rummet. Men anyway. Jag funderar lite. Och sedan inser jag att hans älskade pälshjärta som säger "BOING BOING I LOVE YOU BOING BOING" Eller ja, det gjorde det tills han tog itu med det mu säger det mest "BNG BNG I LVE Y BNG BG" Men det jag ville få fram var i alla fall att det ligger på hyllan. Så han är inne här varje dag och trånar efter det, stackarn.
Han är bara bäst, älskar honom<3

Det har måste vara det mest intressanta blogginlägg jag skrivit.någonsin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0