Parlamentet.

Blev inget av med Vingåker idag heller, men nästa helg. Då jävlar! I morse var jag med mamma på hundkursen eftersom det skulle vara spår och jag skulle agera föremål. Vad vi inte förutsett var att föremålen skulle ligga en halvtimme i skogen innan hundarna fick börja leta. Jag hade varken mobil eller mp3. Men det gick faktiskt fort och faktum är att jag var nära att somna i solskenet.
Väl hemma igen segade jag mest. Sen åkte vi och hälsade på Vaari<3 och sen vare coop som gällde.

Nu är det bara chill resten av kvällen. Nyduschad och med baguetter och naturgodis på menyn.



Kommentarer
Postat av: huckelbär

Hallå där! jag, mummisen, sara, pappa och inkeeri var på vingåker yesterday, sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukt mycket kläder, jag hittade en väska+tröja!<3hur var det med vaari?

2008-09-29 @ 08:14:17
URL: http://huckelberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0