Kom, kom då kungjävel, skjut.

Idag har jag varit seg, segare, segast. Har i alla fall lyckats städa lite i datarummet. Ur högtalarna strömmade Laakso.
Gårdagen spenderades i stan tillsammans med pappa vilket resulterade i en del godbitar.
I fredags var det chill i skolan. Hade typ afrika-tema, så vi hade bara en halvtimme matte på morronen och idrott sista enligt schemat. Spelade pingis i munktellarenan :P sen fikade jag på Hurtigs med Tommy <3
Såg första hela avsnittet för i år av Idol också, men svenska folket verkar fortfarande dumma i huvet. Och eftersom mitt engagemang bara räcker till att klaga och inte rösta så är Sepideh kvar i tävlingen.

Mitt hår ser ut att vara hämtat ur nåt gammalt Beverly Hills-avsnitt. hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0