Amazing.

Hallå igen! Förlåt för min frånvaro under de senaste dagarna. Vet att ni har saknat mig s¨ni knappt stått ut, men nu är jag här så ni kan andas ut. I början pallade jag mest inte, och sen när jag väl pallade så ville inte bredbandet! Hitills under lovet har jag typ nästan inte gjort nånting. Igår städade jag hela jävla dan, fyfan vad rent asså. Jag är bäst. Snart ska jag iväg till storstan och träffa Lisafisa, de va längesen! sen ska vi hem till mommi och vaari också :)

åååh. Jag blir galen!

I natt drömde jag först en jättejobbig dröm, sen drömde jag en ljuv dröm. Om samma person.

Kommentarer
Postat av: MALLAN BALLAN <3

LINN VI MÅSTE SNACKA DE ÄR GANSKA BRÅÅÅÅÅÅDIS :)<3

2008-10-30 @ 11:48:33
URL: http://maalink.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0