Telefonstolpe.

Ett inlägg om min lördag. Vaknade megatidigt, 8.15 ca exakt steg jag upp. La mig förvisso på soffan, men vaken var jag. Förmiddagen ägnades åt att tömma rummet som ska göras om. Åkte till tippen med massa grejer. Sen en sväng till Coop/Tuna park. Hämtade min mobil ;D har klarat mig bra förutom att jag saknat kameran sjukt mycket.

På kvällen åkte jag först till Ellen. Där var även Emma & Malin :) Efter typ en timme kanske gick vi till Evelina. Tog det bara chill o så. Det var trevlans ;D Malin fick bajs i ögat också x( hehehe

Kommentarer
Postat av: LISA!

bajs i ögat är FINAST

2008-11-09 @ 08:10:05
URL: http://huckelberry.blogg.se/
Postat av: malin

HAHAH men nej ja fick inte bajs i ögat :((((((((((

2008-11-09 @ 10:42:58
URL: http://maalink.blogspot.com
Postat av: LN

Hihi kul kväll :)

2008-11-09 @ 11:14:09
Postat av: L

bajsbajsbajsbajsbajsbajs

2008-11-09 @ 11:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0