Sjokoladegosse.

Åkte in till stan strax före tolv idag. Lämnade ytterligare skräp till tippen, sen åkte vi till Jysk och hämtade soffa och sen hem till mommi och vaari. Ingen mat var planerad, men min mage skrek så mommi bjussade på makaroner och köttfärslimpa, gotti. Sen fikade vi goaste blåbärspajen, glass, bullar osv. Segade framför teven. Sen åkte vi hem, jag, mamma och pappa, och även Erik. När vi kom hem bar pappa och Erik in soffan. Sen åkte pappa tillbaka till stan för att hämta Tomme och ett vitrinskåp som han inte använder. Så Erik, mamma och lite jag har burit in soffan i rätta rummet. Sen har vi flyttat en stor skänk ifrån köket till vardagsrummet, och snart när de kommer hem så ska vitrinskåpet in i köket. Snacka om chaos! längtar tills rummet med soffan blir klart, kommer bli feting nice.
Och min familj är helt cepe, och så jävla bäst därför.

Kommentarer
Postat av: En tammi

de är svårt att klå rosenborg/tammi/bordi

2008-11-10 @ 18:03:24
URL: http://huckelberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0