Over and out.

Nice dag. Chill i skolan, sen gick jag och Emma på stan en stund. Tog fyra-bussen. Käkade i kiosken, sen åkte vi hem till henne och bytte om. Sen rusch till bussen, ner till samhället. Gick till skolan, snackade om hg-tider. Där vare möte. Sprang runt, sen sköt vi på korgen och så. Gick skapligt. Hem till henne igen, hämta grejer. Pappa hämtade mig. Väl hemma har jag nästan somnat sittande, bastat och duschat. Kommer sova gott som fan. Asnice med sovmorgon imorgon. För er som kollar min bdb också, ja det är samma text. Är liksom astrött dårå.

Skulle du tappa aptiten om det låg fullt med fittor på bordet?:)

Kommentarer
Postat av: Max

Skulle inte tappa apetiten nej.

2008-11-07 @ 20:23:30
URL: http://maxjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0