Double deluxe.

Idag, idag var som alltid på tisdagar alla helt opepp på allting. Värdelöst schema, tråkiga lektioner, kort lunch å allting. Men bara en sak som att fåtöljerna i cafeterian var lediga var ju lite mer värt. Där åt vi extralunch och snackade julbord. Men när matten kom var ändå all ork slut. Och ekvationernas lösning kändes hopplöst långt borta. Men snälla Anders lät oss leka blurr istället :D sen gled vi visst lite över på en annan ickematematisk lek, men ändå liksom, inte dåligt!
Gick bajsafort att jobba idag, blev glad när Emma skulle med samma buss som mig. Bussresan blev väldans vild, jag hamnade på golvet och var nära att bli kvar där.
Och puss på att jag & pappa älskar matlagning, puss på att vi är nyttiga. Puss på kycklingkebab och cola.

Ny låt: (grym) "So baby let us cry, tonight, together." Troren handlade om våra tisdagar.

Igår, igår vare ganska mer värt. Ganska segt innan lunch som vanligt, men den blev 15 minuter längre. Så vi fick ett hungrigt infall och rusade till Bamboo City och slevade buffé för glatta livet! Värt? JA! det var en rolig diskussion som ledde oss fram till infallet, men den orkar jag inte gå in på.
" eru dum i huvet? nää, papperpåse" maha. Undra va Kerstin tänkte, tralalalala.

@ Bamboo: "Vad är den lilla toan till för då? Killar?"
"Asså, när man betalar i kassan och de säger tack, vad svarar ni då? Varsågod. Ah, men ibland tack. Haha, varå? tack, tack? meh, ibland säger jag bara mm. Haha" smarta asså.

Filmen e snart klar också!!!!:D

Kommentarer
Postat av: PUSSGURKAN ODE HE-HE-HE

hahah. vi e fan baest!!!!!!!!<3

2008-11-25 @ 22:20:04
URL: http://papperspase.blogspot.com
Postat av: ANGELICA

<3333333333

2008-11-26 @ 18:41:35
URL: http://erudumihuvet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0