If you ask me.

Igår vare måndag. Då hände det inget speciellt rent lektionsmässigt i skolan. Men när Ankan hade tyska satt jag, Anna, Emma och Joakim i cafeterian och hade feting värda diskussioner. Dels talade vi om vad som skulle kunna hända om man bajsade genom munnen. T.ex. skulle hård mage ge en överhängande risk att kvävas. Och så kom vi på hur Joakim kan bli en legend på St Eskil. Han ska testa om man kan få cancer genom att ha sin hand på ett cafeteriabord tillräckligt länge. Så han ska sitta med handen på bordet i hörnet i 100 år, jag, Anna och Emma ska ge guidade turer för kommande generationer (givetvis med avspärrningar så att ingen stöter bort handen)

Idag vare tisdag. På samhället spelade vi rixdax. Jag, Ankan och Emma kom på 59664:e plats på high score-listan!!! På svenskan skulle vi argumentera. Då skulle vi prata i grupper. Vi körde en grej där man skulle prata oavbrutet i en minut om ett konstigt ämne. Man fick inte staka sig alls. Emma red med moppepojkar, jag fick en stavgångsstav i stjärten, Ankan ville till alingsås mm. Så körde vi ja&nej också, det var kulikul.

Och du! Bananas for sale.

Igår när jag tänkte på det überkorkade ni sagt som kom jag å tänka på en film som Ankan snackade om.
Bubbleboy, en snubbe instängd i en bubbla. E ni också de?

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha VI ÄR BÄST

2008-12-09 @ 22:19:13
URL: http://papperspase.blogspot.com
Postat av: Bitterfitta

ha det fint...

2008-12-11 @ 23:46:38
URL: http://storstadsbulimiker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0