LlliNNN Dammih.

Idag började vi med schemat. Det innebar en regnig torsdag att vi började med matematik. Blev indelade i tre grupper, min grupp fick Susanna som säger mitt namn på sitt... egna lilla sätt. Men hon verkar okej. Sedan var det engelska med Mats som verkar rolig :) Vi skrev om oss själva (Rickard om du läser det här, så förstår du säkert att jag inte var en av dem som skrev minst) På lunchen (som var skitgod) gick vi till Hemköp och köpte varsin 6-kronorschoklad. Fast Angelica ville av nån anledning inte handla själv så jag fick köpa två. Och tjejen i kassan förstod nog inte att den ena var hennes för hon tittade konstig på mig och tänkte ungefär: 200 gram en torsdag! sicken tjockis.
På eftermiddagen hade vi medieproduktion, bara. Först 1 h 45 min grafisk. Gjorde framsidor till våra mappar. Jag och Jocke blev blodiga överallt när vi skrev namnlappar till usb-minnena. Sen hade vi foto. Då skulle vi bara ta kort för att lära oss att lägga in dem i datan. Så jag och Jocke tog jättefula helt oseriösa bilder. Men sen sa fotoläraren Gunnar (som verkar bra) att vi skulle jobba med dem nästa vecka. Bajs.

Alen & Skotten <3

Kommentarer
Postat av: Max

"200 gram en torsdag! sicken tjockis"



Hahah

2008-08-21 @ 22:58:26
URL: http://maxjohansson.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jag och sara tjockade idag, är det fredag så är de<3

2008-08-22 @ 14:59:42
Postat av: Max

Jag köpte 4st Cloetta Dubbelchokladbitar på LIDL idag, 20kr jo jag tackar. blev lite tjockare jag med. Är det fredag så är det.

2008-08-22 @ 23:48:38
URL: http://maxjohansson.blogg.se/
Postat av: Rickard

Linn skriver fritt = uppsats på 36 sidor dubbelsidigt

2008-08-23 @ 00:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0